poniedziałek, 31 sierpnia 2015

"Niech plaga trwa!" czyli 12 i 13 LA! XD

Witom :3 Chciałabym podziękować Pani Kasi i Snow Moon za nominacje ^^ A i co do konta Google+ to link podaję w nazwie xd Nie wiem co jeszcze napisać, więc...
ZACZYNAMY!!!:
Kasia:


1. Jak naprawdę masz na imię i czy ci się ono podoba?
Mam na imię Agnieszka i nie jest w sumie złe. Wkurzające jest jednak to jak znajomi mówią do mnie Aga i poznaję kogoś nowego, a do mnie przy nim mówią Aga, a później on do mnie Agata xd

2. Skąd czerpiesz pomysły na bloga?

Ze wszystkiego... Zdjęć, innych blogów, filmów, ale chyba najbardziej z piosenek ^^

3. Czy masz rodzeństwo?

Yup, 25-letniego brata.

4. Jaka jest twoja ulubiona postać z mojego bloga? (o ile go czytasz xD)

Nie czytam, ale zacznę :3

5. Ile piszesz swojego bloga?

Od końca maja czyli... 1, 2 ,3 ... Jakieś 96 dni?

6. Ile blogów czytasz?

Dużooooo...

7. Czy chciałabyś powrócić do swojego dzieciństwa?
O tak...

8. Do której klasy chodzisz?

Do pierwszej gimnazjum... TO JUŻ JUTRO ;-;

9. Czy kiedykolwiek spodobała ci się jakaś piosenka Justina Biebera (pytanie z nudów xD Mi osobiście nie)?

Nie, nie, nie! Trzy raz nie, dziękuje... 

10. Jaka była pierwotna wersja bloga, którego piszesz?

Czy tylko ja jestem tak nierozumna i nie rozumiem pytania? xd

11. Czy chciałabyś kiedyś wystąpić w jakimś serialu/filmie? 

TAK! Ale nie wiem w jakim :P 



Teraz Snow Moon:

1. Jaka jest twoja najczęstsza fryzura?
Hmm... Rozpuszczone włosy albo kucyk, rzadziej warkocz.

2. Ile blogów czytasz? O czym?
Jak mówiłam dużooo i o Jelsie ^^

3. Jeździsz na jakimś motorze? 
Nie...

4. Ile teraz jest u ciebie stopni? 
Aktualnie siedzę w piekarniku, więc nie mogę oszacować, bo mózg mi się topi xd Na pewno za gorąco

5. Jakie jest najczęstsze pytanie zadawane na LA?
Szczerze to nie wiem...

6. Jaki jest twój ulubiony blog?
Nie mogę powiedzieć :3 

7. Czytasz mojego bloga? 
Zamierzam :*

8.  Jaki napój pijesz najczęściej (np. woda, cola, sok jabłkowy itp.)
WODA MALINOWA <3 <3 <3

9. Masz snapchata, instagrama, facebooka, aska itp.?
Mam Facebook'a ;) I skype i to chyba tyle... No i bloga ^^

10. Ile miałaś dzisiaj wyświetleń na blogu?
Jak to wrzucam to 205 wyświetleń. Nie wiem czy to dużo, ale dla mnie to dużo :*

11. Cieszysz się, z tego, że zaczęłaś pisać bloga?
Tak! <3




To na tyle dzisiaj i przepraszam, że znowu nie ma obiecanego rozdziału, ale przez dwa dni miałam czarną plamkę w głowie i nie miałam pojęcia o czym napisać, ale gdy już mi się zaświeciła żarówka było za późno... 
Nie mniej kocham i pozdrawiam Black Berry :***

A nominacje kiedy indziej... ;)

9 komentarzy:

  1. Nikt nie rozumie tego pytania xD Chodziło mi o to, czy na początku zaczęłaś coś pisać, a potem całkiem to zmieniłaś xD Aria też nie zrozumiała :P Albo to ja jestem jakaś nienormalna i zadaję takie pytania? xD
    P.S. Ja też idę do pierwszej gimby, więc PJONA! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. 205 wyświetleń byłoby dla mnie majątkiem :P Życzę weny i fajne szkoły. No i klasy (bo ja mam tak spapraną, że stałam się zwariowaną świruską, jak wszyscy zresztą XD). Przestaję gadać... pisać... no nieważne - przestaję ględzić bo jak się rozpiszę to umrzesz i spotkasz Królową Czeluści Piekielnych Wiktorię Kot.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to u mnie rekord to 265 :P Niestety mam złe przeczucie, bo jak wyszło to okazało się, że w mojej klasie będzie więcej dziewczyn, a jestem przyzwyczajona do chłopaków, więc... zobaczymy jak to będzie :) Możesz się rozpisywać, ja lubię długie komentarze ;)

      Usuń
    2. Z chłopakami można lepiej pogadać czasem :P

      Usuń
  3. Jede spać! Eueyeye. Nie ma to jak ryjowka w pokoju Xd to tak: gratuluję nominacji i życzę weny! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję życzę weny, siły na nowy rok!!!
    Ana2003 ;*
    http://wszystkojestmozliw.blogspot.com/?m=0

    OdpowiedzUsuń
  5. Aga! Agata? Czyli nie byłam jedyna!!! :3

    OdpowiedzUsuń