piątek, 28 sierpnia 2015

Nie pozbędziecie się LA! XD Nadchodzi dziesiątka i jedenastka :D

 Ostatnio powiedziałam, że mnie już nikt nie nominuje... A tu patrzę i mnie dwa razy nominowano xd Naprawdę bardzo dziękuje Ireth Tinuviel i Snow Moon za nominacje <3 
Ireth pierwsza, więc... ZACZYNAMY!:


1. Jak wyglądasz?
Już siebie opisywałam, a że jestem leniwa to odsyłam was do ostatniego la, gdzie się opisywałam :3 http://jelsahighschool.blogspot.com/2015/08/juz-dziewiate-la-nie-wiem-co-robic-xd.html

2. Tolkien, Rowling czy Martin?
Rowling! Always Potterhead <3

3. Do jakiego domu w Hogwarcie chciałbyś trafić?
Ravenclaw *o*

4. Czy grałabyś w Quidditcha?
Owszem ^^

5. Czy lubisz i potrafisz śpiewać?
Czasami dla siebie sobie pośpiewam, ale według mnie nie mam jakiś szczególnych zdolności choć według niektórych znajomych mam.

6. Jaki jest twój żywioł?
Woda <3

7. Jaki jest twój charakter?
W skrócie... Psychol i dziwak XD Ale i kreatywna, rozmarzona :*

8. Gdybyś mogła otwierać portal do wybranego świata, to jaki byłby to świat?
Disneya i Dreamworksa :}

9. Jaki jest twój naturalny i wymarzony kolor włosów?
Naturalny to brąz, a wymarzony to nie wiem xd Chyba turkusowe

10. Twój ulubiony kolor?
Bordowy, ciemny turkus i czarny <3

11. Czy dobrze się czujesz w swoim pokoju, jeżeli nie to co byś zmieniła?

Tak, a propo mojej sytuacji to ostatnio męczę tatę żebyśmy zrobili remont w moim pokoju :P Mam ściany żółte, a chciałabym mieć turkusowe, a moje szafy są poniszczone...


Okej, to teraz Snow Moon:

1. Kiedy się urodziłaś?
27.06 2002 ^^ Tak wiem jestem młodziutka :P

2. Co sądzisz o Bunnyjack (jack+zając)
Ja pamiętam jak z przyjaciółką o tym rozmawiałyśmy i dostałyśmy takiej głupawki, że... No XD Nie, nie, nie! Trzy razy NIE! Dziękuje do widzenia, Jack jest Elsy!

3. Jakiej cechy / jakiego zachowania chcesz się pozbyć?
Lenistwa, zdecydowanie...

4. Na czym najczęściej czytasz blogi? (telefon czy komputer)
 Zależy, bo zwykle na kompie, ale jak nie ma mnie w domu to na komórce

5. Mieszkasz w mieście, czy na wsi?
W mieście, ale bardzo bym chciała w na wsi :3

6. Czy widziałaś kiedyś coś dziwnego na niebie? Jeżeli tak, to co to było.
 ( ͡° ͜ʖ ͡°) 

7. Piszesz/ pisałaś pamiętnik, lub dziennik,czy coś takiego?
Nope

8. Masz jakąś cechę, której nie ma nikt inny z twoich znajomych?
Mam takie grono znajomych z, którym jestem bardzo zżyta i w większości mamy takie same cechy charakteru, więc się świetnie dogadujemy ^^ Nie, nie mam

9. Twoi rodzice wiedzą o tym, że piszesz bloga? Jak na to zareagowali?/Jak myślisz, jak zareagują?
Nie, nie wiedzą i wolę ominąć o pytanie

10. Czy siedzisz w nocy przed komputerem/telefonem?
Tak XD 

11. Co byś zrobiła, gdybyś obudziła się w trumnie, a na około są wszyscy z twojej rodziny i Strażnicy Marzeń, Elsa, Anna, Kristoff, Sven, Olaf, Merida, Czkawka, Roszpunka, nawet Pitch i w ogóle
wszystkie postacie z Disney'a i Dreamworks'a (nawet Smoczyca ze Shrek'a) byli ubrani na czarno i płakali i staliby obok trumny? X'DDD

Hallucinations? xd Przetarłabym oczy, a jakby nic się nie zmieniło to krzyknęłabym "Ja żyje [...]!!!" 




No to by było wszystko, ale nie na dziś :} Postaram (ale tak naprawdę) się wrzucić jeszcze dzisiaj rozdział, a jak go nie będzie to wymyślacie mi karę xd Muszę przełamać moje lenistwo i to, że aktualnie się gotuję XD Jeszcze raz bardzo dziękuje <3 Naprawdę się cieszę z każdego LA, bo czuję się w jakiś sposób doceniona ^^
Kocham i pozdrawiam Black Berry :***

5 komentarzy:

  1. Pjona, ten sam rocznik. Siedzę teraz u taty w pracy, zaraz dostanę głupawki, a tato się na mnie dziwnie patrzy. Czekam na rozdział

    OdpowiedzUsuń
  2. I tak chciałam cię nominować bo kocham twojego bloga, ale jak zobaczyłam, że napisałaś o żadnych więcej LA to się już nie mogłam powstrzymać :) Taki ze mnie wredzioch

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Strollowali mnie perfidnie XD :* Ale i tak bardzo dziękuje ^^

      Usuń
  3. Jesteś starsza ode mnie więc taka młodziutka nie jesteś :P Ale nie dużo starsza. Ja ten sam rocznik październik XD

    OdpowiedzUsuń