poniedziałek, 24 sierpnia 2015

Już dziewiąte LA! Nie wiem co robić xd

 Uff... Dawno mnie tu nie było, ale już powracam! Taaak... Obóz konny mnie wykończył :P Ale powracam i podeszłam do komputera z chęcią napisania rozdziału, a tu patrzę pani Lexy nominowała mnie do LA! Bardzo dziękuje ^^ A i napiszcie mi w komentarzach czy lubicie LA, bo nie wiem czy... no czy wy je po prostu lubicie i czy mam je dalej kontynuować, ale nie sądzę by mnie ktoś jeszcze nominował, bo fala już przeszła. I jeszcze dziękuje, że tak miło odebraliście moją głupotę :3 Już dokładnie nie będę mówić w jaki sposób usunął mi się ten rozdział, ale on i tak w sumie mi nie wyszedł, więc nawet lepiej, że się usunął tylko gorzej, że wcześniej nie mogłam go napisać jeszcze raz. 
 No dobra standardowe ZACZYNAMY!:


1. Masz Skype lub konto na Google? Jeśli tak to jak się nazywasz? (niektórzy mają tylko konto na bloggerze! Czego się czepiacie?)
Tak ^^ Ostatnio (znaczy parę godzin temu :P) założyłam specjalne konto na skype i zgadnijcie jak się nazywam. No... Brawo! Black Berry :D A konto google też Black Berry* :3

2. Kiedy kolejny rozdział?
No właśnie miałam pisać, ale LA się szybciej piszę :* xd Jak mi się uda to jeszcze dzisiaj będzie ;)

3. Książki czy telewizja?
Książki! Nie oglądam telewizji! Znaczy seriali typu "Dlaczego ja?" albo "Szkoła". Telewizja już się dla mnie skończyła... Ale uwielbiam filmy :)

4. Jak wyglądasz?
Wysoka brunetka z lekko pofalowanymi, długimi włosami, brązowymi oczami z praktycznie nie widocznymi rzęsami xd. Długie nogi, krótkie rączki i wielkie łapy (stopy nie mniejsze XD).  Według mnie otyła, ale według innych idealna. Tak wyglądam, ogólnie jestem brzydka... Jest opis? Jest opis =)

5. Co sadzisz o typie kujona? A ,,pustej lali"?
Kujon... Lubi się uczyć to niech się uczy, będzie miał lepszą przyszłość. Pusta lala... Nienawidzę i tylko tyle powiem, bo ich nie skomentuje.

6. Wkurza cię czasami twój telefon?
Tak i to bardzo często.

7. Woda czy ogień?
Zdecydowanie woda <3 Kocham!

8. Wyobraź sobie, że w jakiś niesamowity sposób umierasz (ratujesz kogoś czy coś w tym stylu). Księżyc się wskrzesza. Jaką Strażniczką jesteś? Jak wyglądasz? Jak się nazywasz? Masz jakąś moc?
Uchuchuuu... Byłabym chyba strażniczką wody ^^ Miałabym długie niebieskie włosy, duże błękitne oczy, jasną cerę i jakiś ładny strój z kwiatami i niebieskimi takimi... wstęgami? Które przypominały by fale na morzu :3 I oczywiście bez butów! Nie wiem... Nazywałabym się Aqua. Mogłabym panować nad wodą i latać po świecie tworzyć deszcz i panować nad morzami <3

9. Wypad na zakupy- koszmar czy zbawienie?
Zależy, bo jak idę po gry komputerowe albo do Rossmana po coś to jest fajnie, ale jak idę kupić ubrania to koszmar, bo nienawidzę siedzieć godzinami i przymierzać ciuchów.

10. Wymień swoje trzy ulubione trylogie (książkowe xd).
Eee... Jedyną trylogię jaką przeczytałam to były Igrzyska śmierci xd  I to jest naprawdę dobra książka i szczerze ją polecam :)

11. Co sądzą o tobie twoi rówieśnicy?
Że jestem psycholem i powinnam iść do psychologa XD Ostatnio coraz więcej tego słyszę, ale się tym nie przejmuję, bo wiem o tym :P No i myślę, że myślą, że jestem w miarę fajna... mam taką nadzieję...

12. Co sama o sobie sądzisz?
To co na górze :P Powinnam iść do psychologa. A w ogóle 12 pytanie? Lexy... XD




Mam parę informacji: Pierwsze, że wróciłam i jak się postaram to dzisiaj może będzie jeszcze rozdział ;) 
* - Druga sprawa to, że właśnie na górze mówiłam, że mam konto Google, ale ono jest inne niż to na, którym mam założonego blogera. Gdy go zakładałam to nie pomyślałam żeby zrobić inne konto i założyłam go na koncie moim, ale i mojej przyjaciółki i chciałam się was zapytać czy chcielibyście żebym miała też takie konto Google żebyście mnie np: obserwować i takie tam. Bardzo bym prosiła o odpowiedź w komentarzach :) 
I ostatnia sprawa... Nie wiem jaka xP Więc do zobaczenia i Pa pa :***


A i jak o czymś zapomniałam albo mówiłam nie składnie to przepraszam

5 komentarzy:

  1. Super, dzięki za odpowiedzi.
    Zaraz sobie pogadamy na Skype.
    To cześć.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, dzięki za odpowiedzi.
    Zaraz sobie pogadamy na Skype.
    To cześć.

    OdpowiedzUsuń
  3. Już do ciebie napisałam na Skype.... Jak by nie doszło to sama do mnie napisz. :)
    Dzięki za odpowiedzi.

    OdpowiedzUsuń
  4. Weno! Przybywaj do Black Berry!

    OdpowiedzUsuń