piątek, 14 sierpnia 2015

Przepraszam za moje debilstwo

tak... hmm... jak by tu zacząć? o, już wiem! przepraszam za moje debilstwo. może od początku; jestem na obozie konnym i dają mi tu niezły wicisk, a już nie powiem jak wygląda moje ciało po jeżdżeniu w 40 stopniach... taa nie ciekawie... po drugie zauważyliście pewnie coś innego w mojej pisowni, a mianowicie pisze z tableta i nie wiem czemu nie da sie napisać dużej litery. a teraz może powiem dlaczego pisze z tableta; napisałam dla was rozdział, ale tylko jeden, bo na więcej nie miałam czasu, więc mielibyście tylko jeden rozdział na dwa tygodnie. jednak, pomyślałam, że wezmę tableta, bo z niego będzie się dało pisać (nie jak z mojego telefonu) nie przewidziałam jednak, że będzie się aż tak źle z niego pisać i nie będzie się dało robić dużej litery. postanowiłam później, że dopiszę to w gotowym rozdziale, ale coś się zwaliło i niestety... usunął mi się ten gotowy rozdział. tak wiem jestem debilem i za to bardzo przepraszam. niestety nie wiem czy gdzieś zapisałam tamten rozdział, ale mam nadzieję, że tak. jeszcze raz przepraszam i obiecuję, że jak wrócę to co dwa dni będzie rozdział,  ale nie przez cały rok oczywiście. a i witam wszystkich nowych czytelników ^^ mam nadzieję, że mi wybaczycie i jeszcze raz naprawdę przepraszam >.<
pozdrawiam i przepraszam  black  berry :*

10 komentarzy:

  1. Spoko, nie martw się. Dobrze, że napisałaś to wyjaśnienie. Poczekamy, damy radę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczywiście że ci wybaczymy i to nie twoja wina że ci się skasowało. Poczekamy i na pewno wytrwamy;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wybaciam. I nie martw się ja też jestem debilka. :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Wybaczam :) Wiem jak wyczerpuje obóz konny w upale. Wypoczywaj i nie męcz się tym rozdziałem. Jak wrócisz to go dodasz i będzie oki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wybaczam :) nie martw się nie jesteś jedyna (witaj w klubie) ją poczekamy i najwyżej napiszesz jeszcze raz, a jak będzie trzeba to ci pomogę. A jak nie to... też ci pomogę XD No to cię pocieszylam XD pozdrawiam i weny

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie umiem się gniewać ale kolejny rodzdział ma być szybko bo jak nie to zabije ...i udusze hehe (Wiem zła ja )..
    .Blogi kture polecam to i moje ulubione to-
    Jelsahighschool.blogospot
    ElsaloveFrost.blogospot. com
    Jack-i-Elsa-m.blogospot. com
    StrażnicyHowartu.blogospot.com
    Oszronioneserce.blogospot.com
    Samotna,..Blogospot. Com
    :-) Czekam na nex
    Podpis
    ~Lilkamilka

    OdpowiedzUsuń
  7. Wybaczam bo cię rozumiem zapraszam na moje blogi-
    ElisaloveFrost. blogospot.com
    Jelsaj.blogospot. com
    Jack-i-Elsa-m.blogospot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Cześć ! Mam pytanie jesli mozna spytać jak nazywa sie twoj obóz konny. Szukam jakiegoś obozu na przyszłe wakacje i jestem ciekawa,
    ~ Matylda

    OdpowiedzUsuń