piątek, 17 lipca 2015

UWAGA! JELSA W FROZEN 2!!!

UWAGA!!! JELSA W FROZEN 2!!! 
Dużo osób już pewnie o tym wie, ale jeszcze przypominam... Moje i wasze marzenia mogą się spełnić *.* Disney w końcu zauważył, że Jelsa opanowała świat! Wystarczy tylko złożyć petycję. Jelso-maniacy łączmy się w siłę i niech Disney połączy najpiękniejszą parę na świecie w jeden film!!!!
Oto link
https://www.change.org/p/jeffrey-katzenberg-the-walt-disney-company-dreamworks-have-jack-frost-from-rise-of-the-guardians-appear-in-frozen-2-as-elsa-s-love-interest

Ja nawet nie opiszę mojej reakcji jak sobie uświadomiłam, że to możliwe :D Ja prawie zemdlałam na leżaku xd Ludzie proszę tylko 2000 petycji!

A rozdział powinien być jutro :*

Pozdrawiam i wysyłać petycje ^^

4 komentarze:

  1. Ja składałam jakieś 10 razy. Pod innymi nazwami. JEŻELI TO POWIESZ DISNEYOWI ZABIJE XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też właśnie chciałam XD Nic nie powiem, bo sama to zrobię :3 :P

      Usuń
  2. Disney i Dreamworks się nie lubią. Nie ma szans na Jelse

    OdpowiedzUsuń