środa, 22 lipca 2015

I znowu LA! Już siódme i ósme :3

No witam ^^ Dzisiaj koleeejne LA!  Siódme i ósme :) Nominowała mnie passion forever i Ollka PL za co dziękuje.
Dobra standardowo ZACZYNAMY!!!:

Najpierw Passion Forever:

1. Lubisz pisać opowiadania?

Nie... Ja KOCHAM!!! <3 Tutaj mogę napisać wszystkie moje pomysły, a na dodatek dzielić się nimi z innymi ^^

2. Jak często miewasz "napady" weny? Dzięki czemu ją masz?
Ja cały czas mam wenę :P No chyba, że mam depresję.... to wtedy nie mam... Wydaję mi się, że cały czas mam wenę, bo ten blog zrobiłam całkowicie na spontanie. Naprawdę. Nic nie planowałam, tak po prostu postanowiłam, że zrobię takie opowiadanie. A mam ją przez piosenki, szczęście, inne blogi, przyjaciół itd. No.. praktycznie przez wszystko :D

3. Lubisz czekoladę jak nasze arendellskie księżniczki?
Po napisaniu rozdziału 11 miałam taką ochotę na gorącą czekoladę, ze nie wiem... Ja kocham czekoladę, a szczególnie taką, którą przywozi mi brat z Ukrainy (Jest na studiach). Mniam =^.^=
4. Jesteś "komputerowym maniakiem"?
Taaaaak...

5. Co/kto zainspirowało/ał cie do stworzenia bloga właśnie o 
tej tematyce?
Rysunki Jelsy, filmiki o Jelsie i blogi o Jelsie :D

6. Cieszysz się, że są wakacje?
W miarę, ale jest ciut za gorąco :/ Ale ogólnie tak

7. Jaki parring bajkowy uważasz za najlepszy?
JELSA <3

8. Jakie jest twoje hobby?
Gry komputerowe, jazda konno, gra na gitarze, rysowanie, pisanie bloga ^^

9.Umiesz grać na jakimś instrumencie? Jak tak, to na jakim?
Tak. Gram na gitarze. (4-5 lat)

10. Jesteś dumna ze swojego bloga?
Coraz bardziej :3


Teraz Ollka :

1. Masz Metina 2? Jak tak to jak się nazywasz? Jak nie to nie.
Nie mam Metina2. Kocham gry, ale ta mnie jakoś nie kręci.

2. Ulubione zwierzątko?
Białe tygrysy *.* <3 I mój pies :P

3. Piosenka która najlepiej ciebie opisuje?
Jak kiedyś mówiłam Christina Perri - Human.

4. Czy jesteś zła że ciebie nominowałam?
A dlaczego bym miała być zła?

5. Piosenka którą uwielbiasz?
Nightcore - Angel With A Shotgun ^^

6. Dopada ciebie Mały Głód (ten mały stworek). Co robisz?
Jem Danio  

( ͡° ͜ʖ ͡°)


7. Co sądzisz o Jaridzie, Helsie i Jelsie? (Ale się ułożyło =D)
Jarida - Nope... Merida ma być wolna, a Jack wiadomo :D
Helsa - @#$%&*#$ NIE!!!
Jelsa - fucking perfect <3 *.*

8. Żeby w tradycji stało się zadość... Napisz krótki i głupi kawał.
Co mówi panda do dilera:
- Pan da!
(Matko jaki suchar xd (Nawet się nie przyznam, że to wymyśliłam

9. Co sądzisz o mym blogu?
Cudo :*

10. Której pory dnia nie dzierżysz?
Poranków, bo nienawidzę wstawać :/

11. Czy cieszysz się że może będzie Jelsa w Krainie Lodu 2 (czyt. Frozen 2)?

To jest moje marzenie <3 A jak się spełni to chyba dostanę zawału ze szczęścia *.*




To tyle na dzisiaj ^^ Nie nominuję nikogo, bo już nie wiem kogo ;-; 
Pa, pa :*


A i rozdział będzie jutro :D 

9 komentarzy:

  1. A już myślałam,że apokalipsa się skończyła : C

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedy będzie następny rozdział???:-D

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedy będziesz pisać?

    OdpowiedzUsuń
  4. Jednak dzisiaj nie będzie, bo moje plany legły w gruzach :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo, bardzo, bardzo, bardzooooo szkoda : (

      Usuń
  5. Dawaj nexta!plis uzależniłam się od tego jedynego bloga <3<3

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedy rozdział?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!!!?!!!?!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie doprowadzaj mnie do szału!Pisz nexta bo zaraz nie wytrzymam bo takie emocje co teraz sie stanie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Spokojnie... Jutro będzie rozdział o 14:00 , a w ogóle w 13 będzie się działo ;) I napraaaawdę przeeeeepraszan że nic nie pisze ale ja na polu mam dopiero neta, bo jestem na kompletnym zadupiu ;-;

    OdpowiedzUsuń