wtorek, 14 lipca 2015

[Rozdział #9 "Wyglądasz jak trup"] BONUS

 Ostatnio trochę mi się nudziło, ale nie mogłam jednak dorwać się do komputera, aby napisać rozdział, więc zaczęłam rysować mały bonus do 9 rozdziału :3 Tak mała przemiana Elsy w trupka :P Od razu mówię, że dopóki nie wrócę do Polski raczej nie na 100%, ale raczej nie będzie rozdziału, najprawdopodobniej pokaże się w sobotę. I na start przepraszam za słabą jakość, ale zdjęcia robiłam z telefonu :/

Najpierw paczałki 

 




Teraz Elsa, ale ona mi trochę nie wyszła, więc mnie nie katujcie >.< Nigdy jej nie potrafiłam rysować :(

 Po prawej jest normalna po lewej już nie :P






A i teraz mały spojler do następnego rozdziału :3 


Hmm... Co to jest? :}

( sory nie potrafię rysować kolorowych kamyczków, więc się nie zdziwię jak nikt nie zgadnie xd)

No to tyle... Mam nadzieję, że się spodoba :3 A i jeszcze sory za te kratki, ale rysowałam w normalnym zeszycie A4 :/

8 komentarzy:

  1. Powiem szczerze. Bardzo mi się podobają twoje rysunki. Ja nie umiem rysować Elsy. A Jacka to w szczególności. Koszmar mi wychodzi. Więc fajnie. >.<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie martw się, ja też nie potrafię Jacka rysować, równieŻ wychodzi mi jak koszmar >.< I dziękuję :3

      Usuń
  2. Nominowałam cię do LBA. Szczegóły u mnie na blogu:
    http://jelsa-wszystko-jest-mozliwe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku jakie śliczne *-*
    Ps.Super blog :D niedawno znalazłam i napewno zostanę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niech zgadne... naszyjnik z lodu/kamienia księżycowego? Też nie umiem rysować El ... wszystko przez jej fryzurę ;-:

    OdpowiedzUsuń
  5. Nominowałam Cię do LA :) Śliczne rysunki :) Zamierzam zacząć czytać :)
    Szczegóły LA:
    http://corka-jacka-frosta.blogspot.com/2015/07/la-pierwsze-i-drugie-na-tym-blogu.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam i dziękuje ^^ Mam nadzieję, że się spodoba :3

      Usuń