wtorek, 7 lipca 2015

Nie wierzę! Czterokrotne LA! :D

Aaaa(...)aaaa!!! Zostałam nominowana do La i to czterokrotnie :D Moje pierwsze LA, nie wiedziałam, że będzie tak szybko... W ogóle się nie spodziewałam, że  ktoś mnie nominuje, bo nie sądziłam, że ktoś będzie chciał czytać te moje wypociny xd Nominowała mnie Kiniaa ツLexy, --Your Nightmare-- i modern talking za co bardzo dziękuje :*
Dobra, każdy wie co to LA, więc... ZACZYNAMY!!!
Najpierw Kiniaa, bo mnie najwcześniej nominowała:

1. Najbardziej głupia rzecz jaką zrobiłaś.

Duuużo tego... Chyba to było wtedy kiedy byłam jeszcze plemnikiem i uznałam, że muszę wygrać z moimi braćmi i siostrami i tak szybko biegłam, że wygrałam wyścig i zalęgłam się w brzuchu mojej mamy XD Nie, ale poważnie to chyba wtedy kiedy zgodziłam się zagrać z moimi przyjaciółmi w butelkę :P ( Ja nawet nie skomentuje co się tam działo... )

2. Cieszysz się ze swoich ocen w szkole?

Tak, chodź mogły być lepsze.

3. Ulubiony kolor.

Wszyyystkie, cała tęcza :D Ale jak bym miała wybrać to trzy: Bordowy, ciemny turkus i czarny.

4. Bluza czy sukienka?

Zdecydowanie bluza... Nie lubię sukienek (toleruje tylko plażówki), jestem lekką chłopczycą :) Ale ostatnio mam manię na punkcie takich czapek. 


5. Ulubione zwierzę.

Zdecydowanie białe tygrysy <3 Kocham te piękne zwierzęta.

6. Jak byś miała władać jakąś  mocą to jaka by to była?

Hmm... Chyba teleportacji. Jak mówiłam mam paniczny lęk przed lataniem, a ja chce zwiedzić cały świat. Ale jak by się tak zastanowić to w sumie lepsza moc to "Moc spełniania marzeń" :3 Przynajmniej nieegoistyczna.

7. Co lubisz robić w wolnym czasie?

Grać w gry komputerowe i nie tylko (np: Sims, Don't Starve, GTA V itd.), jeździć konno, rysować w realu i na kompie, oglądać filmy na Youtube, ogólnie oglądać filmy, czytać książki, pływać, co jeszcze... no i pisać bloga :P

8. Jesteś dumna ze swojego bloga?

Może nie dumna, ale na razie mi się podoba, ale dopiero się rozkręca, więc...

9. Cieszysz się że są wakacje?

Mam wrażenie, że to pytanie zadałaś specjalnie... Mam do tego mieszane uczucia; tak bo jest wolne i w ogóle, a nie bo się w tym roku rozstałam z moją ukochaną klasą :(

10. Co myślisz o Jelsie?

A co mam myśleć... To moje życie! :D Uważam, że to najpiękniejsza para na świecie! <3

11. Co byś zmieniła w sobie?

Trudne pytanie... Nic :) Może chciałabym być trochę chudsza xd


Teraz Lexy i Magda :) :


1. Czy lubisz Percabeth? Jeśli nie to dlaczego? Jeśli tak, to też dlaczego

Lubię :3 Są słodziutcy ;)

2. Czy uprawisz jakiś sport? Jaki?
Tak, jeżdżę konno, pływam już chyba 7 lat, ostatnio staram się robić brzuszki, ale mi to nie wychodzi :/ 

3. Dlaczego piszesz bloga?
Bardzo długo już czytam blogi i w pewnym momencie postanowiłam, że też założę własnego bloga, ale nie o Jelsie, więc mi nie do końca wychodziło i dałam sobie z tym spokój. Później znowu przyszła mi wena, a od paru miesięcy miałam pomysł na blog o Jelsie. Założyłam go, ale nie opublikowałam żadnego posta. Potem stwierdziłam, że napiszę o szkole i tak założyłam tego bloga :3 

4. Często czytasz książki? Na przykład jakie?
Staram się najpierw przeczytać książkę, a później obejrzeć film, więc dosyć często czytam. Głównie fantasy.

5. Lubisz placki? (Wybaczcie musiałam się o to 
spytać, bo ja je kocham!)

Zależy jakie, na słodko czy na słono. Ja wole na słodko ^^
6. Czy lubisz mój blog?
Lubię :D

7. Czy masz chłopaka? (Jeśli nie witaj w klubie)
To skomplikowane... Nie, że jakiś Friendzone, ale to długa historia... Nie, nie mam :)

8. Czy oglądasz filmy Disney'a i Dream Works'a?
No przecież! Jakbym nie oglądała nie powstał by ten blog. Ja je ubóstwiam :D 

9. Ile masz lat?
Oficjalnie 13 lat.

10. Jaki masz kolor włosów?
Ciemny brąz.

11. Wolisz spędzać czas na powietrzu czy w domu?
Zależy, mój umysł woli dom, a serce powietrze. W domu jest komputer itd., ale na świerzym powietrzu mogę się wyszaleć :D


Teraz Usia :

1. Dlaczego postanowiłaś pisać bloga?
Bardzo długo już czytam blogi i w pewnym momencie postanowiłam, że też założę własnego bloga, ale nie o Jelsie, więc mi nie do końca wychodziło i dałam sobie z tym spokój. Później znowu przyszła mi wena, a od paru miesięcy miałam pomysł na blog o Jelsie. Założyłam go, ale nie opublikowałam żadnego posta. Potem stwierdziłam, że napiszę o szkole i tak założyłam tego bloga :3 (Taaak... kopiuj wklej :P)

2. Gdybyś mogła być 2 dni w ciele Jacka Frosta lub Elsy kogo byś wybrała?
Raczej Jacka. Mogłabym polatać po świecie i po wkurzać zająca :D

3.Która piosenka opisuje Cię najbardziej? 
Myślę, że Christina Perri - Human.

4. Dlaczego kochasz Jelse? Dlaczego ją lubisz? 
Gdy obejrzałam Frozen zaczęłam myśleć kto by pasował do Elsy i stwierdziłam, że jest podobna do Jacka Frosta i tak po prostu weszłam sobie w grafikę Elsy, a tu nagle... DUP! Elsa+Jack i wtedy pomyślałam "ktoś mi chyba czytał w myślach O.o". Muszę się przyznać, że na początku nie lubiłam Jelsy, bo uważałam, że Elsa jest dla niego za stara xd. A potem zaczęłam oglądać filmiki z Jelsą i no.. tak po prostu wyszło :D ZAKOCHAŁAM się i uważam, że są najlepiej dobraną parą na ŚWIECIE!!! (Jezuu... Ale ze mnie gaduła)

5. Ulubiona książka?
Nie kto inny, a "Harry Potter" !

6. Chciałabyś Jelsę w Frozen 2?
A jaki "Jelso-maniak" by nie chciał ? :P

7. Gdyby Jack Frost zasłużył na karę bo był nieposłuszny (XD) jaką karę byś mu dała?
>:D Pocałuj zająca i Hansa >:P

8. Ulubiony cytat? 
"Każdy człowiek jest jak księżyc. Ma swoją drugą stronę, której nie pokazuje nikomu" , ,, Największe bitwy toczą się zawsze w naszych sercach.'' i "Zanim rozpoczniesz wojnę musisz wiedzieć o co walczysz".

9. Lubisz czytać książki?
Kocham <3

10. Na ile oceniasz swojego bloga?
Ja sama nie będę oceniać. Musielibyście wy :3

11. Masz jakieś zwierzątko domowe?
Tak, psa. Papilon o imieniu Fąfel :P

Teraz modern talking:

1. Ile masz lat?

Jak mówiłam 13 lat.

2. Masz chłopaka?

Generalnie nie.

3. Co lubisz robić w wolnym czasie?

Grać w gry komputerowe i nie tylko (np: Sims, Don't Starve, GTA V itd.), jeździć konno, rysować w realu i na kompie, oglądać filmy na Youtube, ogólnie oglądać filmy, czytać książki, pływać, co jeszcze... no i pisać bloga :P

4. Dobrze się uczysz/uczyłaś?

Wydaje mi się, że dobrze. Umiarkowanie, czasem zdarzy się 6, a czasem 3.

5. Co byś zrobiła gdyby Jack Frost powiedział ci: "Ty mnie widzisz?"

Chyba byłabym zbyt wstrząśnięta, że Jack coś do mnie mówi, więc pokiwałabym głową na tak :)
6. Masz rodzeństwo?
Ta.O 12 lat starszego brata.

7. W której części Polski mieszkasz?

Na śląsku :3

8. Kraj, który chciałabyś odwiedzić?

Jak wcześniej mówiłam chciałabym zwiedzić cały świat, a konkretnego kraju nie potrafię wybrać.

9. Chciałabyś przefarbować swoje włosy? Jeśli tak, to na jaki kolor?

Chciałabym, ale wiele osób mówi mi, że mam piękny odcień brązu i nie powinnam się farbować. Jeśli chodzi o kolor to albo całe na fioletowo albo do połowy na turkusowo.

10. Kim chciałabyś zostać w przyszłości?

Architektem albo dentystą ;) Byłabym Tooth :D

11. Ulubiony zespół?

Chodziło ci chyba o zespół muzyczny. Jeśli tak to Evanescence i The Cranberries. Kocham również Nightcore, ale nie wiem czy zalicza się też do zespołów. 



Pytania:
1. Jaki jest twój ulubiony rodzaj muzyki i ulubiony zespół lub wokalista?
2. Masz wadę wzroku? Jeśli tak to jaką?
3. Jeśli miałabyś umrzeć za 24 godz. to co byś zrobiła?
4. Jaki był twój pierwszy blog na który weszłaś i zaczęłaś go chętnie czytać?
5. Ile masz lat?
6. Sukienka czy spodnie?
7. Największe marzenie?
8. Ulubiony cytat?
9. Jakie są twoje największe wady i zalety?
10. Miałaś kiedyś coś złamanego albo miałaś kiedyś jakiś wypadek?
11. Ile masz wzrostu?

A teraz nominuję (bębenki proszę):
Nie ma nominacji!!! Tak pewnie was to dziwi, że są pytania, a nominacji nima. Już tłumaczę; Wiem na czym polega LA, ale że kobieta zmienną jest postanowiła, bo wiem, że nie którzy nie mają konta, a może chcą odpowiedzieć na parę pytań, więc... LA nie jest obowiązkowe. Kto chce może odpowiedzieć na moje pytania w komentarzach. Wiem też, że dziewczyny (wiecie o kim mówię) określiły ten okres "Apokalipsą LA" i nie chciałabym ciągnąć tego w nieskończoność, więc to też jest rozwiązanie. Poza tym wszystkie blogi są świetne i nie potrafię wybrać tylko 11 :/ Druga sprawa, że jestem leniwa :} Pozdrawiam i mam nadzieję, że zaczynam kończyć apokalipsę zombi... To znaczy LA!

10 komentarzy:

  1. APOKALIPSA LA!! KRYĆ SIEEE!! XD

    Tez mam 13 lat *-* (mam na imie Karolina ^^) kiedy masz urodziny?

    P.s :3 JIEDY ROZDZIAŁ? XD

    OdpowiedzUsuń
  2. 27.06 :3 Jam Agnieszka =) Nie wiem... Jutro jadę na rafting, więc raczej nie, ale głównie skupie się na przeżyciu tego... TRZEBA SCHRONY BUDOWAĆ XD

    OdpowiedzUsuń
  3. A to se odpowiem na pytanka :D

    1. Jaki jest twój ulubiony rodzaj muzyki i ulubiony zespół lub wokalista? -pop i Skillet :3

    2.masz wadę wzroku? -tak mam ;-; -3.25

    3.jesli miałabyś umrzeć za 24h. To co byś zrobiła? -skoczyła na bungee i pocałowała moja miłość XD(ta miłość nie wie Ze istnieje)

    4.jaki jest twoj pierwszy blog na którego weszłam i zaczęłaś czyść? -Disney -dreamworks-hogwart.blogspot.com

    5.ile masz lat? -13 :3

    6.sukienka czy spodnie?-spodnieeee! Cx

    7.najwieksze marzenie?-by jack frost był prawdziwy *-* (znaczy...w mojej wyobraźni sobie z nim gadam i go "widzę" xD)

    8. Ulubiony cytat? -"and forget about thuis stupid little things." -5SOS (amnsia)

    9.jakie są twoje największe wady i zalety? -wady : jestem gadatliwa, często mam swoje zdanie i odzywki typu "pech"

    Zalety : mam kolorową wyobraźnie, rozsmieszać ludzi, jestem wesoła, gdy trzeba jestem poważna, mam głupawki (czasaaaami na lekcji xD)

    10.mialas kiedyś cos złamanego? -nie O.O

    11.ile masz wzrostu? -na swój wiek jestem dość mała : 1.56


    *-* prosz :D

    --YouR Nightnare

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też noszę okulary.. Usia ty klonie! ... jak sie przyjrze twojej wypowiedzi to sobie tak myślę: Matko BOSKA! ty jesteś moim klonem! XD
      Ps: istnieje od 7-10 twoich ,, klonów'' ale szansa ze ich spotykasz wynosi tyle jak wygranie w totka XD





      Do black berry
      '''ale wiele osób mówi mi, że mam piękny odcień brązu i nie powinnam się farbować.'' Matko sami swoi! Też mnie męczą tym zdaniem XD

      Usuń
    2. Ja też noszę okulary O.o I JEZU... Jak tak patrzę to też jestem podobna, ze mnie też jest straszna gaduła i muszę mieć swoje zdanie :P I cała wypowiedź jakby o mnie tylko, że ja mam 1.67 m i jestem z miłością mojego życia w friendzone ;-; KLONY !! XD

      Usuń
    3. Trojaczki o różnym wieku XD

      Usuń
    4. *chytry uśmiech* ja wiedzieć ile Ty mieć lat kINIA... B )

      Usuń
    5. Ja też noszę okulary i mam 13 lat XD

      Usuń