poniedziałek, 30 maja 2016

Zwiastun ❅Część II❅ + LA

 Witam, witam wszystkich bardzo serdecznie ^^ Jak widać dużo zmian nastąpiło przez ostatnie dni... Boże! Gadam jak jakiś nie wiem... Narrator z radia albo cuś XD
 Pewnie spostrzegawczy zauważyli, że szablon bloga się zmienił. Tak! Po calusieńkim roku stwierdziłam, ze w końcu to zrobię... Mam nadzieję, ze się wam podoba ^^ Wydaje mi się bardziej... Estetyczny? Coś takiego. I wiem, że ma mnóstwo błędów typu wersja na komórki. Niestety nie mam ZIELONEGO pojęcia, dlaczego tak się dzieje, więc jeśli jesteś na komórce i chcesz zobaczyć jak to naprawdę wygląda to bądź łaskawy i włącz wersję na komputer. No chyba, że wiesz jak mi pomóc usunąć ten brzydki cień. To wtedy będzie ci wdzięczna!
 No i powstała nowa strona ^^ Znajduje się tam "krótkie" streszczenie pierwszej części i wszystkie rozdziały, które do niej należą. To tak dla leniuszków ;)
 A teraz chciałam wam pokazać taki jakby zwiastun? Coś takiego... No wiecie... Żeby nie było, że 2 część będzie nudna :} Mam nadzieje, że się wam spodoba i, że nic z tego większego nie wywnioskujecie XD
 Także zapraszam ^^






 Niby wszystko się zmieniło, ale tak naprawdę nic. Jedyne co właśnie się zmieniło to to, że moja siostra chodzi razem ze mną do szkoły, a do naszej klasy doszła nowa uczennica...


***

- Hej! Zostawcie ją! - wrzasnęłam, gdy nie mogłam już na to patrzeć.
- Czego Snow? Wracaj do siebie, to nie twoja sprawa  - warknęła do mnie brunetka. [...]
- A widzisz? Już nie jesteś taka odważna... Choć za mną! Z nimi nie warto się zadawać - wzięłam nową za rękę i poszłam z nią jak najdalej od nich. [...]
- Elsa? Kto to jest? - zapytała po chwili brunetka.
- To jest... Chwila! Nawet się nie zapytałam jak masz na imię!
- Jestem Alice...


***

- Wow... Ale ona śliczna - odparła zachwycona.
- Kogoś mi przypomina - Jack rozmasował swoje skronie.
- Tak... Te platynowe włosy coś mi mówią...


***

- Vio... Violence? C-Co ty tu robisz?...

***

 Białowłosy wziął zdruzgotaną dziewczynę w objęcia, a Jason podszedł do blondyna i przywalił mu najmocniej jak potrafił. Zielonooki poleciał na ścianę. Z nosa ciekła mu krew, a policzek był równie czerwony jak oczy wampira.
- Odpieprz się, ale zrobię to drugi raz tyle, że mocniej - powiedział po czym splunął mu w twarz. Z kpiącą miną odwrócił się od węża i wrócił do pary. Gdy spojrzał na dziewczynę jego mina zmieniła się w ułamku sekundy. Stanął jak wryty i z coraz bardziej czerwoną twarzą lustrował blondynkę.
- D-Dziękuje... - odparła zachrypnięta.
- Nie o to chodzi - zająknął się zasłaniając twarz dłonią.
- A o co chodzi?
- Mogłabyś zapiąć koszulę? - nie potrafił odciągnąć wzroku od pół nagiej dziewczyny. Czerwona jak burak spojrzała w dół i odskoczyła jak oparzona od Jacka, który również przypominał piwonię.
- Nie patrzcie się! - wrzasnęła i zaczęła nerwowo zapinać guziki.

***

- Tak Max... Baw się dalej w czarownicę...

***

- Jakie ty masz mięciutkie włoski! - powiedziała macając włosy szatyna, ale po chwili przeniosła się na białowłosego - Ale ty masz też włoski mięciutkie - czknęła po czym wybuchła śmiechem.
- Powtarza mi to od dziecięciu minut...
- Może rzeczywiście takie masz. Daj też pomacać.
- A weź się odpierdol...

***

 Co za pieprzona świnia! Jak on mógł?! Jeszcze ona... Nie to się nie dzieje naprawdę... [...]
 Przeglądałam galerię. Coraz bardziej chciało mi się płakać...
 Nagle usłyszałam ryk klaksonu. Przerażona podniosłam głowę patrząc przez mokrą szybę. Dwa małe światełka pędziły w stronę taksówki, a później ciemność. Wszystko przewijało się jak w filmie. Samochód ląduje na uboczu. Ciemność. Deszcz okalający moją twarz i mnóstwo samochodów dookoła. Znowu ciemność. Światła od karetki i ratownicy wnoszący mnie na nosze. Najdłuższa ciemnia jaka trwała w moim życiu.
Czy już umarłam?



 No! To był taki mały zwiastun. I przepraszam jeśli ktoś jest uczulony na przekleństwa, ale tutaj będzie ich dużo, bo jak już mówiłam... Teraz będzie trochę bardziej brutalnie xd Więc proszę przymykać na nie oko ;)

I jeszcze LA! Bardzo dziękuje Kasi Owczarek za La (chyba 17 xd)
Szczerze to nawet mi ich brakowało xd Ale nie samych nominacji! Bo szczerze uważam, że na tyle nie zasługuje. Chodzi mi o pytania! Bardzo lubię na nie odpowiadać ^^ Więc...

ZACZYNAMY!:
1. Jak długo pracowałaś nad fabułą? Skąd taki a nie inny pomysł?
Tak naprawdę to ciągle pracuje xd Na początku ten blog miał być luźny, założony na spontanie itd. Ale jako iż mam chorą wyobraźnię pomysły na rozwinięcie zaczęły przychodzić  same (mniej lub bardziej chore) Na przykład na początku nie miało być Jasona! Dopiero później tak sobie wymyśliłam i no... Właśnie... W ogóle, gdy pisałam streszczenie to postanowiłam, że przeczytam sobie sama moje wypociny (i pomijając dużo durnych błędów) czasami naprawdę się śmiałam XD Co ja tam pisałam, boże! Poza tym zauważyłem pewną... Rzecz. Na początku jak pojawił się pan czarnowłosy to wszyscy pisali, że jest nie dobry i zły. Później, że wszyscy go lubią i, że jest spoko, a kolejne 10 rozdziałów później jaki to on jest cudowny i żeby został z Elsą XD To mnie naprawdę rozbroiło... Ale się rozpisałam O.o

2. Z jakim zwierzęciem mogłabyś się utożsamić?
Hmm... Myślę, że albo leniwiec albo pies. Ewentualnie wilk. Coś co biega, bawi się i krzyczy na wszystkich XD No oprócz leniwca... Bo nim jestem...
Boże! Teraz wyobraziłam sobie takie przed kompem XD

3. Ile masz wzrostu (tak na oko?)
No ze 168 cm będzie. Niska nie jestem xd

4. Jak myślisz, jak długo jeszcze będziesz prowadzić bloga?
ŁuchuCHU! Dłuuuugo! Mimo wszystko zamierzam go skończyć, a została mi jeszcze jedna część, a jak się uprę to kolejna XD Więc przynajmniej jeszcze z półtora roku.

5. Jeśli kiedyś skończysz z pisaniem, zrobisz to w wielkim stylu, czy może raczej przeciwnie?
No oczywiście, że w wielkim stylu :D Przecież jestem Black Berry B)

6. Jesz słodycze? Jeśli tak, to jaki jest Twój ulubiony?
 Po mamie mam nawyk, że raczej nie jem słodyczy. Znaczy, lubię, ale nie ciągnie mnie do nich. Chociaż nie! Tylko do jednego... Albo dwóch. Czekolada i karmel *~* A w połączeniu jeszcze lepiej! U mnie w kuchni leży ich stos i nie mogę ich zjeść, bo się odchudzam ;-;

7. Jaka jest Twoja ulubiona książka?
Nie mam xd Uwielbiam czytać książki, ale nie mam ulubionej. Ostatnio jak byłam w sklepie to nakupowałam ich mnóstwo na wakacje xd I tak mi zabraknie... ;-;

8. Czy osoby ze szkoły wiedzą o tym, że prowadzisz bloga?
Tylko dwie, które serdecznie pozdrawiam... Tak Julka i Kinga, o was mówię. I o tym jak na każdej przerwie jest pytanie kiedy next -.- Jeszcze raz pozdrawiam.

9. Ulubiony kolor?
Czarny, ciemny turkus, fiolet i bordowy xd Jednego nie wybiorę!

10. Chciałabyś w przyszłości podróżować?
Oczywiście, w sumie to już to robię tylko, że z rodzinami. Znaczy w takim sensie, że często jedziemy za granicę do innych państw. Które też pozdrawiam! 
Chociaż teraz to się boje gdziekolwiek pojechać :/ Ale jak będziecie chcieli to będę mogła pokazać parę zdjęć z miejsca, do którego wyjeżdżam ^^ (oprócz mojej twarzy...)

11. Jaki jest Twój ulubiony kolor?
Okej... Nie mam zielonego pojęcia, dlaczego są dwa takie same pytania. Chyba przez pomyłkę, ale niech już będzie xd
Czarny, turkus, fiolet i bordowy.


Prawie zapomniałam! Jeszcze nominacje! Tak wiem to u mnie nowość, ale wtedy była plaga i ciągnęłoby się to w nieskończoność xd Poza tym, niektóre blogerki chciałabym tak przysłowiowo "kopnąć w 4 litery" żeby wróciły z krainy martwych ;) Może coś pomoże... Nie będę jednak nominować blogów, które są zawieszone, a szkoda, bo niektóre były genialne ;-; Ale to chyba nie ma sensu, nie?
Tak, więc nominuje:



To chyba wszyscy ^^ Zauważyliście pewnie, że wszystkie blogi są o Jelsie, ale inne historie czytam tylko na wattpadzie, a nie wiem czy tak można ;-;
W ogóle już miałam dodawać, ale przypomniało mi się, że nie zadałam pytań xd Głupia ja...
1. Kim chcesz zostać w przyszłości?
2. Czego się najbardziej boisz? 
3. Jakie blogi czytasz? Na co najbardziej zwracasz uwagę?
4. Jedziesz gdzieś na wakacje? Jak tak to gdzie?
5. Jaki masz telefon?
6. Jaki miałaś największy problem z prowadzeniem bloga i czy jakikolwiek miałaś?
7. Książka jaką ostatnią przeczytałaś?
8. Wiesz co to homunculus? xd
9.  Jaki rodzaj muzyki lubisz?
10. Czy tylko ja zawsze z okazji 1 czerwca mam dzień sportu? xd
11. Czy jesteś zadowolona ze swojego bloga?

Tak wiem, głupie pytania xd


No! To chyba wszystko ^^ Dziękuje za przeczytanie tej notki i zapraszam o czytania ;) 
(mam jakiś problem z masłem maślanym xd)

9 komentarzy:

  1. Alice... blondynka... i królika brakuje! XD
    Półtora roku! Jeeej! Jeszcze tak długo :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alice, tak.
      Blondynka... Nie do końca xd...
      Królik, w innej formie :D (bardziej pluszowej)
      Ja wiem, ze się cieszycie :3

      Usuń
    2. A co do szablonu to spróbuj wejść w "szablon" i zmienić wersję na komórkach :) chyba, że już próbowałaś i się nie dało.

      Usuń
    3. Próbowałam, ale nie chce, żeby osoby na komórkach miały wersję na komputer :/
      Wolę, aby czytanie było wygodne, niż żeby szablon był piękny

      Usuń
    4. Ale można zmienić pokazywany na komórkach szablon np. z prostego na rewelację. Tak jak tu - https://zapodaj.net/fe1b1d6ac9929.png.html

      Usuń
  2. Ja nie wiem, dlaczego dałam dwa pytania takie same, serio. Przepraszam, no ale ok xD Taki nieogar pod koniec roku szkolnego.
    Weź pisz tę Drugą część, bo mnie skręca z ciekawości! W ogóle to rozwaliła mnie ta scena z tą koszulką xD Ta dziewczyna to Elsa, nie? I jeszcze głaskanie włosków! Kojarzy mi się z pijaną/zahipnotyzowaną Misaki z Kaichou.
    Pozdrawiam i weny! :P
    PS Ta ulga, kiedy ogarniasz, że jeszcze półtora roku i możesz być spokojna :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spoko, rozumiem XD
      Tak to Elsa :P Kurde! Rozgryzłaś mnie! XD To prawda, że wzorowałam się na Misaki (>ヮ<)

      Usuń
  3. WOW (tylko to mogę z siebie wydusić)!!! Nowy wygląd bloga - CUDO! Zwiastun drugiej części... FANTASTYCZNY!!! Jak zobaczyłam wygląd i zwiastun krzyknęłam, a obok na kanapie siedziała mama, zrobiła taką minę -poker face- i powiedziała:
    ,,No córka znowu oglądasz Titanica?''. Teraz myślę jak odpowiedzieć, aż w końcu dowaliłam... ,,Nie, dowiedziałam się, że będzie drugi sezon Miraculous: Ladybug & Chat Noir! Cieszę się!''. A ja to oglądam z koleżanką (ma 13 lat) i ona to uwielbia, a ja po prostu lubię... Wyszłam z pokoju wzięłam telefon i weszłam na twój blog...
    Rozpisałam się... znowu...
    Dobra, blog, rozdziały, zwiastun itp. SUPEROWE!!!
    Pozdrawiam i życzę weny - Luna :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kinga to ja! XD
    Hyhyhyhyhyhyhyhy
    Dostałam głupawki! XD
    Kiedy next?!
    Next next next *indianie łażą wokół ofiary*
    XD

    OdpowiedzUsuń