piątek, 27 maja 2016

INFOBERRY #2 Część 2? / URODZINY!!!!

 To INFOBERRY będzie podzielone na dwie części
1. Ooo... 1 części XD (masło maślane)
2. O wyjątkowym wydarzeniu... Nom...

*czytaj to bardzo spokojnym, opanowanym głosem*
 Jak pewnie zauważyliście w ostatnim poście było napisane, wielkimi literami słowo "KONIEC".
 Nie oznacza to jednak końca naszej opowieści. O nie, nie, nie... Oznacza to
*fanfary*
DRUGĄ CZĘŚĆ!

TAK! Będzie druga część, nie wiem natomiast czy będzie trzecia...
Pewnie zapytacie: "Black Berry... Ale w sumie po cholerę to ty robisz jakąś trylogię z tego?"
Odpowiadam: "Nie wiem"

*świerszcze*


Nie no wiem xd
Po prostu strasznie ciężko pisało mi się ostatnie rozdziały i musiałam zacząć wszystko od nowa... Czyli tak jak się nazywał ostatni rozdział.
Poza tym myślę, że posegregowanie tego będzie łatwiejsze i milsze do czytania niż jakby miało być 120 rozdziałów. Same plusy!
A druga część tak w ogóle będzie bardziej o sprawach rodzinnych, będzie poruszać cięższe tematy i oczywiście będzie bardziej brutalna XD Nie za dużo użyłam słowa "będzie"?
Nom... To chyba koniec tematu :P
I tak mam bardzo dobry humor :D



A teraz druga część... Ale nie ta!
Chciałam oznajmić, że dokładnie rok temu, o godzinie 11:42 na tej stronie pojawił się pierwszy post...
Czyli dzisiaj są urodziny!
Ja nie wiem jak tu rok wytrzymałam xd Myślałam, że albo mi się skończą pomysły albo nikt nie będzie tego czytał i się załamie ⤜(>ヮ<)⤏
Ale wytrwałam dzielnie!
I z tej oto okazji przygotowałam dla was mały special ^^
I jak ktoś mi powie, że jest średni to nogi z dupy powyrywam, bo siedziałam nad tym cały dzień!
Nie jest to żaden one-shot, ale i tak mam nadzieje, że się wam spodoba ^^ Tak, więc dziękuje wam za ten rok i za to, że ze mną wytrzymaliście xd
I za w pizdu wyświetleń i głosów na ankiecie! 46 000 wyświetleń... 
46 000!
(no dobra, gdy t o piszę to 45 989, ale ciii :))
Nigdy nie pomyślałabym, że zasługuję ta taką liczbę (´• ロ •`)
I dziękuje za 111 głosów w ankiecie!
Jesteście wspaniali :*

Dobra, przestaję pitolić i przechodzimy do niespodzianki ^^
Jeszcze raz dziękuje!











I tak to jestem ja z moją niezdarnością i umiejętnością zapominania/gubienia wszystkiego co popadnie XD
I sorry za ten napis gifowisko na dole, ale musiałam gdzieś to poskładać xd

8 komentarzy:

  1. Happy birthday! :3
    Special jest świetny, a w dupie mam to, ile części będzie, ważne żebyś pisała! ^^
    Weny!
    Ireth

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, że wszystko wyjaśniłaś ;-) Już nie mogę się doczekać drugiej części!!! Aha, najważniejsze: Sto lat!!!
    Niech wena będzie z tobą! (mam fazę na Star Wars, sorry), ale serio niech wena cie nie opuszcza!
    Pozdrawiam - Luna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyjaśnienia chyba kiepskie, ale mam nadzieje, że jasne xd (masło maślane)

      Usuń
  3. Nominacja do LBA! Więcej u mnie: mrozny-hogwart-jelsa.blogspot.com
    Pozdrawiam i weny! ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Powiem szczerze, że jesteś trochę tempą strzałom (błędy specjalnie xd). Ty nam dziękujesz za ten rok?! Ty?! To my powinniśmy ci dziękować, bo co byśmy takiego świetnego przez ten czas czytali? No co? NIC xd
    Mimo, że jestem tu nowa, to i tak ci dziękuję za ten piękny rok, który nadrobiłam w kilka godzin ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Na początku myślałam, że to jakiś hejt XD Ee tam, nie takie błąd ja zrobiłam. Ja napisałam szczała nie specjalnie ;-; I od tamtej pory w mojej klasie jest szczała, a nie strzała ;___;
    Ja się mogę kłócić XD Ja wam dziękuje, bo tak to bym nie miała pretekstu do siedzenia do późna przed kompem xd
    I witam tak a propo ;)

    OdpowiedzUsuń