środa, 2 grudnia 2015

INFOBERRY #1 Konkurs, 2-TzJ itd.

 Hejo ^^ 
 To będzie taka jakby nowa... seria? Nie wiem jak to nazwać... Nie będzie się pojawiało to regularnie, tylko wtedy kiedy zbiorę myślę, że ważnych parę informacji ;)
 Zacznijmy może od tego, że nie dawno wbiliście 20 000 wyświetleń za co bardzo dziękuje  ^^ Stwierdziłam, że na razie nie będę robiła żadnego konkursu, ale planuje zrobić na 25 000, bo... bo taki mam kaprys XD (mam nadzieję, że się wam uda) A mówię to teraz, bo będzie on parę etapowy i trochę dłuższy. W sensie, że będzie miał np: 4 etapy i w nich będą pytania albo wyzwania typu "W jakim wieku Elsa straciła rodziców?". No i będzie trzeba odpowiedzieć ^^ (to chyba logiczne geniuszu). No i chciałam się zapytać czy chcielibyście coś takiego? A! Oczywiście najważniejsza część takiego konkursu czyli nagroda... Myślałam żeby jedną z nagród byłoby wprowadzenie siebie albo swojej postaci na blogu. A teraz pytanie "Dlaczego nie możesz wprowadzić tego bez konkursu?". Otóż... Naprawdę pozdrawiam i podziwiam osoby, które zgodziły się na coś takiego (oczywiście bez obrazy i te sprawy), ponieważ sądzę, że jest już was trochę dużo i... Tak jakby zakładając, że 10 osób chciałoby być na tym blogu i miałabym dodać te osoby (z nawet tym byłaby masa roboty) to mogło by to popsuć trochę fabułę, którą układam już z ...pół roku? Myślę. Nie wiem. Ale długo. Więc postanowiłam, że to by było takie wyróżnienie i w ogóle ^^ A druga nagroda to np: 10 pytań: 5 o mnie osobistych, 5 do bloga (nawet spojlery). No albo jakby ktoś wolał to 10 do bloga albo 10 do mnie ^^ (tylko bez przesady). No! I czy byście chcieli coś takiego :) I dajcie mi jeszcze propozycje na nagrody (jak już będziecie chcieli), bo ja nie wiem co wy chcecie xd
 Druga sprawa to te dziwne cyferki i literki w tytule czyli 2-TzJ [ czyt. 2 tygodnie z Jelsą ]. Postanowiłam, że wam się trochę odpłacę za to, że przez 2, 3 miesiące nie dodawałam za dużo rozdziałów ^^ Chodzi o to, że przez 2 tygodnie co drugi dzień dodawałabym rozdział. Czyli minimum 7 rozdziałów w miesiącu. Jeśli według was to mało to licząc od teraz skończylibyśmy na 35 rozdziale czyli zbliżanie się do Kiss'a :D A to chcecie najbardziej ;) Takie też wyzwanie dla mnie ^^ Ale to załóżmy, że zaczniemy 17 grudnia, a skończymy 31. Taki też prezent świąteczny. Co wy na to? :)
 Kolejna rzecz to zmiana bloga. I nie, nie straszę was teraz, że coś się z nim stanie tylko chodzi o jego wygląd. Zastanawiam się nad nowym szablonem, który powoli zaczęłam tworzyć tylko, że musiałam resetować komputer i mi się program usunął do rysowania :/ Więc jeszcze trochę nad będę siedzieć... Chyba, że znacie kogoś kto robi naprawdę fajne szablony i możecie mi go polecić ^^ 
 Wydaję mi się, że to wszystko co chciałam powiedzieć, więc... Poproszę o odpowiedzi na pytania, które zadałam, bo są one dla mnie bardzo ważne. Chciałabym wam we wszystkim dogadzać, a że nie umiem czytać w myślach to muszę się pytać ;) Pozdrawiam osoby, które dotrwały do końca :P Ja nie wiem jak wy możecie znosić moją paplaninę xd Co ja poradzę... Lubię gadać ;)
Kocham i pozdrawiam Black Berry :***

13 komentarzy:

  1. Ty lubisz gadać, a ja lubię czytać, co ludzie piszą :D
    Konkurs to świetna sprawa! Biorę udział na bank! :D I O MÓJ BOŻE Siedem rozdziałów na miesiąc? Matko, ja chyba umarłam i w niebie jestem! :D Jak ci będzie pasowac, to też możesz tak zrobić :D
    I nie znam nikogo, kto zajmowałby się szablonami :( Sama mam problem, bo jedyną ozdobą mojego bloga jest tło xD I wygląda to dość dziwnie. No cóż, początki zawsze najtrudniejsze, nie? :P
    Ja jestem za i od dzisiaj oficjalnie czekam na kolejny wpis z serii Infoberry :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się podoba ^^ Zgłoszenie przyjęte ;) (dobra jeszcze nie ma, ale widzę ochotniczkę xd)
      Nie umieraj, proszę! :D

      Usuń
  2. Super pomysł!
    Konkurs zawsze fajna rzecz (co z tego że ich nienawidzę xd).
    Faktycznie nas dużo.
    Czy tylko ja jestem pewna na 100000000000000(...)00000000000% że jeżeli się do niego zgłoszę na pewno nie będzie mnie w rozdziale? Xd
    Taki pomysł z rozdziałami też super ^^ Jestem za!
    Buziaki! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie lubię brać udziału w konkursach xd (co innego je robić XD)
      Ee tam :) Każdy ma równe szanse ;) Poza tym powiem co będzie trzeba wiedzieć, bo niektóre pytania będą ekstremalne, więc... No muszę wam dać jakąś podpowiedzieć, bo nic nie będziecie wiedzieć xd Ale jeszcze zobaczycie ;)

      Usuń
  3. Sorry ,że piszę anonimowo ,ale nie mogę się zalogować bo mi się zacina strona ,no ale dość o mnie. Tydzień z jelsą to super pomysł już nie mogę się doczekać tych rozdziałów. Życzę weny i powodzenia abyś wyrobiła się z pomysłem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Konkurs? CO z tego że pomieszałam się trochę e tych wszystkich blogach + książki na wtt (razem jest na pewno więcej jak 100) i ciężko znać każdy szczegół każdego opka, ale jak takie coś będzie to się zgłoszę (tylko plis nie rób na "kto pierwszy" tylko idk na hangoutach się pytaj i np. pierwsze 2/3 osoby dostają 2 pkt. a reszta (z prawidłową odpowiedzią oczywiście) po 1pkt. bo wtedy nigdy nie wygram z Lexy -_-) Jestem za!
    Druga sprawa... 2TzJ to super pomysł, bo kocham te opowiadanie i chętnie będę je czytac chociaż czasem mogę się spóźnic bo..... Aaaaa... to będzie prerwa świątecza XDDD
    Co do nagród to są w porządku, ale pytania można zadać też w LA, ale i tak... Świetny pomyseł XD
    Nie znam nikogo kto mógłby zająć się "ozdabianiem" bloga, ale jak masz fb to możesz dołączyć do grupy "Blogger PL" albo innej i zapytać się tam. Oni tam potrafią XD.
    To chyba wszystko.
    Weny
    Pozdrawiam ~Snowmoon

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o zasady konkursu to jeszcze pomyśle ;) A jeśli chodzi o nagrody i głównie o te pytania to mi chodziło o takie bardziej spojlerowe, których nie mogę wszystkim powiedzieć albo jak czegoś się bardzo nie rozumie np: Dlaczego Elsa ma te sny? Pod warunkiem, że będzie się trzymało dziób na kłódkę ;)
      A do 2TzJ to specjalnie jest w święta, bo będę miała dużo wolnego ^^

      Usuń
    2. Xd raczej ze mną wygrasz Snow Moon

      Usuń
    3. Możesz dać linka do grupy, Lexy? Prooszę tak ładnie :D

      Usuń
    4. .... Wybacz Kasiu ale jestem mega nie ogarem i w ogóle nie wiem o jaką grupę chodzi ;c jak tylko mi napiszesz o co chodzi to z chęcią :*
      Wybacz! Jestem jakaś zacofana xd

      Usuń
  5. Tak w skrócie bo nie chcę się rozpisywać...
    Ok. XD
    Z wszystkim się zgadzam, wezmę udział w konkursie chociaż mi się nie chce ale tymi spoilerami to mnie zainteresowałaś :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie wezmę udział! Już nie mogę się doczekać :3
    ~ Daughter of Selene

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziś jest już 17!!! Jej!

    OdpowiedzUsuń