środa, 10 lutego 2016

16 La!!! ^^ Szczęśliwa liczba xd

 Witam po krótkiej przerwie! Przepraszam, że mnie nie było przez dłuższy czas, ale życie prywatne i szkoła nie pozwalały mi zbytnio na bloga :/ Wydaje mi się czy zrymowałam? XD Dobra, nie ważne...
 Szczerze mówiąc to jeżeli wszystko dobrze wypali to będziecie mieli rozdział, a jeżeli nie to pojawi się dopiero za dwa tygodnie, ponieważ wyjeżdżam na ferie do Włoch, a tam nie będę miała za bardzo jak pisać :/ Ale trzymajcie kciuki, że wszystko wypali, bo za 3 godziny wyjeżdżam i nie skończyłam jeszcze rozdziału XD Ale spokojnie... Na drugi tydzień ferii będę w domu, więc będę pisać ;) 
 Dobra! Wracamy do La! To chyba już 16... Moja szczęśliwa liczba XD W każdym razie bardzo dziękuje  za nominacje i zapraszam do niej ^^ Na razie ma mało rozdziałów, ale jestem pewna, że jak do niej przyjdziecie i napiszecie jakiś miły komentarz to wena przyjdzie z dwukrotną siłą ^^ Sama też się postaram, bo ostatnio nie miałam okazji czytać blogów... Więc jak jest tu jakaś blogerka, u której ostatnio nie komentowałam to przez to, że nie miała czasu, a nie że przestałam czytać...

A, więc... ZACZYNAMY!!!:



1. Jaki jest twój ulubiony sport ?
Hmm... Pływanie, jazda konno, jazda na nartach... Tego typu rzeczy xd Ostatnio mam z tym problem, bo jak w poprzedniej szkole bardzo lubiłam wf to tak teraz to tak jakoś średnio ;-;

2. Zima czy lato ?
Zima! <3 A najlepiej jak pada śnieg *.* Przez początek stycznia pięknie sypało i codziennie idąc do szkoły mogłam widzieć to piękne cudo ^^ Lato też bardzo lubię (szczególnie, że jest wolne), ale co mnie denerwuje to upał i robaki typu komary i muchy... Najbardziej denerwujące stworzenia na ziemi -.-

3. Kakao czy gorąca czekolada ?
Ja tam za bardzo różnicy nie widzę xd (nie załamujcie się nade mną) Zależy... W domu kakao, ale na mieście czekolada ^^

4. Creepy czy Cute ?
Nie do końca rozumiem pytanie, ale spróbuję jakoś odpowiedzieć... Raczej creepy xd Wolę czarny od różu, słucham metalu i rocka, a nie typowego popu, co chwilę mam ochotę kogoś zabić, rzadko przytulić (ogólnie jestem spokojna, ale jak mnie ktoś zirytuje to po nim xd) Poza tym jak ktoś powie, że jestem słodka to ja i moi dobrzy znajomi wybuchniemy śmiechem XD Naprawdę osoby, które mnie znają nigdy tak nie powiedzą chyba, że dla żartu...

5. Czy jakbyś była w zaawansowanej ciąży jakie byś  imię nadała swojemu dziecku ?
Co to za pytanie O.o XD Nie wiem... Raczej na razie nie planuje dzieci xd Zależy od płci :D

6. Co wolisz : 
siedzieć na dworze w zimę tylko w podkoszulku i krótkich spodenkach 
czy 
siedzieć na dworze w lato(temperatura 40 stopni) ubrana w sweter , kurtkę ocieplaną i długie ogrzewane spodnie ?
Zdecydowanie to pierwsze! Może, dlatego że już to robiłam xd Poza tym wolę jak mi jest za zimno niż jak za gorąco.

7. Spódniczki czy spodnie ? Dlaczego ?
Spodnie!!! Nienawidzę spódniczek!!! Jestem straszną chłopczycą i jeśli muszę założyć spódniczkę to umieram... Dlaczego?... Pierwszy już podałam, drugi nie są według mnie wygodnie, po trzecie trauma z dzieciństwa xd Nie pytajcie.... ;-; (od razu mówię nie związana zbytnio ze mną, ale jednak!)

8. Kot czy pies ? Dlaczego ?
Pozdrawiam Kicię "Neferiti" ^^ Wolę psy ;) Nie drapią, nie syczą, mocno nie gryzą, lepiej okazują uczucia... I fani kotów na mnie w tym momencie najeżdżają xd Lubie koty, ale wolę psy ;)  Sama mam jednego, a kota nie miałam. Chociaż? Nie jednak nie xd

9. Wolisz uprawiać sporty czy malować / rysować / szkicować ? 
Zdecydowanie bardziej wolę rysować! <3 Ostatnio robię to bardzo często i testuję przy okazji różne techniki ^^ Na przykład ostatnio próbowałam malować stylem Van Gogha ;) Coś wyszło, ale i tak było śmiesznie, bo razem z moją przyjaciółką używałyśmy rąk zamiast pędzli xd I jak wcześniej mówiłam używam Pro Markerów. Muszę się przyznać, że moja kolekcja się trochę powiększyła, bo mam już ponad 40 markerów, więc... No trochę ich jest XD No i oczywiście podstawa czyli ołówek ;) Ogólnie na ten temat mogę dużo mówić, ale nie chcę was przynudzać...

10. Czy podobały ci się pytania ? Jeżeli tak / nie to dlaczego ?
Spodobały mi się ^^ Ogólnie rzadko pytania mi się nie podobają chyba, że są bardzo osobiste albo jeśli ktoś zadaje pytanie "Kiedy next?" Cieszę się, że czekacie na rozdziały, ale czasami mam dość takich pytań. Jeszcze raz dziękuje za nominacje :***




A wiec to koniec na dzisiaj. Na pewno kogoś nominuje, ale o tym będzie oddzielny post i na pewno pojawi się trochę później ;)
Kocham i pozdrawiam Black Berry :***

2 komentarze:

  1. Ja za to nienawidzę psów XD kotecki <3
    Gratuluję nominacji!
    Szkoda, że rozdział będzie tak późno, no ale jal wyjeżdżasz, no to wiadomo :/ a w takim razie życzę miłego wypoczynku :)
    No i jeżeli miałbyś chwilkę czasu to zapraszam do mnie - skrzydlo-kruka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń